donderdag 15 juli 2010

Licht + pedalen

Vandaag mocht ik mijn achterwiel al gaan ophalen, de Alfine naafdynamo was netjes ingespaakt. Voorlopig zal ik het met een LUMOTEC IQ FLY als koplamp doen, want die heb ik nog liggen. Als achterlicht gebruik ik TORCH 5-LED knipperlichtjes die ik aan de fietstassen hang. De bovenste lusjes blijken de lampjes perfect op hun plaats te houden.  




De pedalen heb ik intussen ook vervangen, ik merkte dat ik tijdens het fietsen met m'n rechterknie wat meer naar buiten trap dan met m'n linkerknie, waardoor m'n rechtervoet ook wat schuiner naar buiten toe op het pedaal zat. Dat begon na een tijdje te irriteren, soms op het pijnlijke af. Met een groter platvorm heb ik daar minder last van, vandaar nu Shimano PD-A600 pedalen.



Km-stand : 1085

Geen opmerkingen:

Een reactie posten